Pokerkvällen!

Efter jobbet i fredags gick jag på stan & köpte en klänning från Vero Moda som jag ska ha på Mati´s examen! En riktig sommarklänning, så nu måste det vara sol på onsdag!
Mati kom inte hem förren vid halv nio så jag och grannen lagade middiga ihop, och självklart blev det Tacos!
Det är något jag skulle kunna leva på..haha! Hon skulle gå ut så jag gick hem och väntade på att Mati & alla skulle komma så vi kunde börja spela poker. Vi var 10 personer och jag vann..inte..dock kom jag 3:a och det är väl inte fy skam.. Mati kom 2:a & Mario vann. Han har sån tur! Han slog ut varenda en..han går med på Skicklighet eller bara tur?!
Vi kom inte i säng förren kl var 2 och skulle upp 4 timmar senare och åka eckerölinjen!

Här är klänningen jag köpte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0