Nu sitter jag på tåget =)

Men vad gör man? Det är ju så fruktansvärt tråkigt när man åker själv..Visst jag har internet men det har jag ju hela dagarna på jobbet..jag har ju kollat alla sidor jag brukar kika in på redan! Fast det är tur att man har en bärbar dator & internet..annars vet jag inte vad jag hade gjort..jag har ju BARA 4 timmar kvar! Ska snart titta på en film som
jag har med mig!

Men när man åker så här upptäcker man verkligen hur fint sverige är..alla gröna ängar & landskap..solen skiner och djuren betar i hagen..sjöar som glänser..svenska sommaren är verkligen en idyll..





Nej nu ska jag titta på filmen, ses sen!



Kommentarer
Postat av: Therese

Svensk sommar (när det är vackert väder) är fantastiskt! En idyll som du säger och bland det bästa som finns!

2009-06-16 @ 21:08:01
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0