Midsommarafton!

Vi vaknade ganska sent då vi inte har sovit så mycket varken tisdag eller onsdag natt..jag och mati delade en 90 säng så det var så varmt plus att det sov tre till på golvet i en liten liten etta..dessutom snarkade alla 4 i kör! Och jag har så svårt att somna när det är ljud runt om mig!! Så natten mellan torsdag & fredag sov jag som en stock!!
Så när vi vaknade var det lite bråttom för alla skulle komma vid 15! Så vi åkte till affären först & handlade en
massa mat och detaljer till lekarna jag hade planerat! Sen hem och laga lite mat, göra en sommartårta och fixa i ordning mig..Men eftersom vi skulle leka ute så hade jag myskläder på mig till en början! Alla kom och vi gick ut..jag föklarade vad vi skulle göra och några blev generade haha! Leken innefattar ballonger & två ställningar som
används i sovrummet, om ni förstår vad jag menar =) Jag och Mati kom tvåa men jag såg idag på korten att Hooman & Kanan fuskade så jag anser att dom ska diskas & jag och Mati ska förklaras som vinnare!!
Andra leken så var vi 3 lag med 4 i varje! Första skulle springa men sen sked i munnen och potatisen skulle ligga kvar, sen skulle dom två andra springa skottkärra fram och tillbaka sen skulle sista springa bort och snurra runt en pinne 10 varv och sen springa tillbaka! (Jag var sist och fick snurra) Mitt lag kom tvåa!

Sen grillade vi och därefter började det "riktiga" partajet =) Vi hade så kul!
Vi spelade pictunary & sjöng singstar till kl 5.. sen var det dags att sova!!
Vad hade ni för er?


Ballong leken..en del iaf =)


Redo för att springa på potatisen! Klara, färdiga spring!


Grabbarna fick år på händer =) Naglarna kan ju gå av!


Snurra, snurra, snurra! Tur att jag hade busken nära mig..kan göra ont att ramla annars!


Jag & J








Detta var ena klänningen jag köpte i Halmstad!


Kram mys i soffan!


Puss!


Myspys!




Jag & Baby


Jenny ville också vara med =D






Det blev någon form av armbrytar tävling också..jag förlorade =)



Kvällen avslutades på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0