Helgen har gått fort

Helgen kom och försvann! Vad hände?
I fredags träffade jag upp Elin direkt efter jobbet, vi gick till storken och tog en lång & mysig fika! Pratade om allt & ingenting..dom stunderna är så underbara, när man bara kan vara..
Sen åkte jag hem & myste med älsklingen..Även victor kom föbi en stund.

I lördags var vi först hem till Mati´s föräldrar och åt lunch, sen åkte vi ut till björklinge & hälsade på mina föräldrar. Mamma skulle ha 50 års fest för sina vänner, så jag hjälpte till med maten & serverade fram till alla gäster. Det var så mysigt och många av dom som kom har jag inte träffat på kanske 10 år! Min storebror var också där med Elias, så jag fick leka av mig också..
Därefter åkte vi hem och Nasser & Victor kom och kollade på Sverige-Damnark! Vilken usel march! Sverige irrade runt som hönor & visste varken ut eller in.. Gav bort ett mål & damnark vann med 1-0
Det ända som piggade upp var min hemma gjorda pizza jag gjorde! För jag tröttande på martchen & ställde mig i köket istället, dock blev första degen helt misslyckad! Så jag gjorde en deg till och den blev perfekt!
Hooman & Jessica kom precis när maten blev klar också =)

I söndags åkte Mati tidigt tillbaka till Halmstad, så jag satt ute med Jannika & Nina i "solen" som försvann hela tiden, på och av med tröjan.. Dom hade gjort jordgubbstårta med bananer på! Den var så mumsig! Se för er själva!



Vid 5 tiden ringde en nära vän och verkligen behövde prata, så jag kasstade mig iväg till bussen & åkte ner för att träffa henne på en kaffe.. Vi satt & pratade länge, jag åkte hem med haln nio bussen..
*Hoppas det löser sig gumman!*

Nu sitter jag åter på jobbet & idag ska jag gå med klänningen till ateljé champagne för att få den passa min längd med skorna! Sen ska jag ut och leta examens present till baby! Vet verkligen inte vad jag ska köpa! Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0