Final i projekt runway!

Jag har legat på soffan & kollat på projekt runway! Alla hade underbar kollektion men jag hoppas verkligen Karto vinner! Men jag hade fel Leanne vann..hennes kläder såg likadana ut, inget direkt utstickande! Däremot hade karto det..men man kan ju inte alltid hålla med.

Efter jobbet var jag effektiv, jag lämnade in klänningen & sprang runt och letade examenspresent till min baby! Och jag vet exakt vad han ska få..kan dock inte skriva ut det än då han läser bloggen! Men jag lovar att ni ska få veta & se när han har fått den! Nu är det bara hans 25:års present kvar! Idétorka eller vad!?!
Tror jag ska knyta en rosett runt mig =)
Nu har sex & the city börjat så jag måste sticka! Sen är det så dags för sängen..ska ju upp och jobba imorgon också..
**sov så gott**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0