Fantastisk lördag!

Klockan ringde 6 & det var bara att kliva upp. Jag tror jag stod i duschen en halv timme, kände mig lite piggare efterråt! Vi plockade upp Victor runt halv åtta & bussen gick från Willys kl 8.
Väl på båten åt vi först frukost och det var självklart en räksmörgås! Dom är ju underbart goda! Vi handlade lite på tax free och på väg tillbaka stannade vi till vid spelautomaterna..det är ju ett klassiskt måste när man är på en färja. Och jag spelar bara på dom med frukterna & man ska få 3 lika. Jag spelade med en hundring i kanske 1 timme, kom ner på 20 gick upp till hundra osv. När jag kom upp på hundra igen tog jag ut pengarna för vi skulle gå och äta lunch. Men mati hade inte spelat klart så jag tog  tio av honom och spelade på min maskin igen..vilket visade sig vara helt rätt då jag på andra omgången vann högsta vinsten..visserligen bara 200 kr men ändå..200 kr! *Borde ha tagit kort och visat er!* Jag stod och hoppade lyckligt! Så jag gick + 200 kr i tio och femmor haha,min väska vägde mycket innan men mer efter det!
Vi hade en underbar & rolig resa även om den bara varar i några timmar.
På bussen hem var den en som hade druckit lite för mycket som hoppade av och spydde några gånger..dom hade även lämnat alla ölplattor på någon annan buss! Klockan var 3 på dagen! Snälla nån!

Här kommer lite bilder från kryssningen!


 



 



 



 



 

'


 








Väl hemma igen låg jag och Mati på soffan & kollade på en film, Walk hard  the Dewey Cow story med John C Reilly. Den måste ni se! Det var en underbar film, rolig & fantastisk handling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0