Äntligen fredag!

Jag gick och la mig på tok försent igår, för det första var det ju sex & the city på tv men även för att jag låg och filosoferade på soffan..vilket inte var så smart då jag skulle åka till Stockholm tidigt i morse. Jag behövde gå upp 6 & det är kriminellt! Jag brukar gå upp runt kvart i 7 men idag behövde jag ta bussen senast tio i 7. Mötte upp chefen & min kollega och åkte iväg till FF..vi ska ta över deras växel också. Så vi fick en genomgång på vad dom sysslar med där och träffa dom som jobbar där.. Det kändes verkligen skumt att gå in där, vi tar ju någon annans jobb.. Även om det inte är vi som har bestämt det så känns det ändå fel på något sätt.. Och vi vet ju inte vad dom tycker heller om att deras växel ska vara i uppsala med tanke på tidigare erfarenhet med SS..dom har äntligen slappnat av & vi tog över deras växel i december..
så vi får se hur det blir!

Älsklingen är nu på väg hem..med tåg! *Stackarn* Men samtidigt är det sista helgen han behöver åka fram och tillbaka..för det är sista gången han åker hem själv..på torsdag åker vi hem tillsammans & han stannar hemma för alltid!
Sa jag att jag har köpt både examens & 25 års present till honom nu! Nu blir det nudlar resten av året eller nått..hihi!



Ikväll blir det poker hemma hos oss..det är så mysigt! Ska vinna idag har jag bestämt!  Så till er som ska vara med, passa er  =)

Återkommer med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0