Torsdag..eller nej vänta det är Fredag!

När jag vaknade imorse var jag helt säker på att det bara var torsdag..men i samma sekund kom jag på att det är FREDAG idag! Gissa om jag blev glad! Hoppade en hel dag bara på en sekund.. Så jag hade
ett leende på läpparna när jag gick till bussen!
Väl på jobbet kände jag hur leendet började tyna bort..det är så tråkigt att jobba under sommaren..det ringer ingen!  Och mitt jobb går ju ut på att svara i telefon, så om ingen ringer..har jag inget jobb att göra..! Dock tror jag vi kanske slår rekord idag för hela veckan..tror vi kan komma över 100 samtal idag! =)
Så jag har läst lite i min bok idag, den verkar helt okej! Fast jag har ju inte kommit så långt än..så vi får se,
i will keep you posted!

Nu är bara den stora frågan, vad händer ikväll? Känner att jag vill hitta på något..samla ihop lite vänner på en grill kanske..bara sitta & prata in på småtimmarna..det skulle vara mysigt..
Vi får se..måste ju prata med mannen också =)
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi varsågod, ja gör det för dom luktar kanon gott o e ju inte så dyra heller;)

Passa på o testa ngt annat ifrån Sweet Pea, handcremerna,lotionen lipglossen allt är helt underbara saker;)

När du handlat får du gärna göra ett litet inlägg;)

När skall det shoppas då?

haha jisses vad jag e nyfiken!



2009-07-31 @ 14:19:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jotack, rullar på väldigt bra ;) En oplanerad helg här, eller ja.. det var vi jämt, är bara så spontana :D

2009-07-31 @ 14:21:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0