Står klockan still?

Den här dagen känns oändlig..är det bara jag som tycker det? Tittar på klockan och den har inte rört sig något sen jag tittade sist.. det blir så mycket jobbigare då vi inte har några samtal.. vi brukar ligga runt 350-400 och nu ligger vi runt 100-150! Nästan en fjärde dels mindre samtal.. man sitter i stort sett bara av tiden! *Pain!*
Längtar så tillbaka till Tunisien.. där hade man inga bekymmer..bara solen, värmen, havet, poolen & maten..Varför gick tiden så fort därnere?! Tur att vi ska åka iväg i november igen! Då packar vi väskorna och drar till Thailand i 2 veckor! Skönt så skönt! Och det är endast 3 hela jobb månader och vi åker den 24 november..min storebror med familj åker med oss, det ska bli så kul..jag ska leka så mycket med min brorson att han kommer tröttna på mig =)

Ett av mina största bekymmer just nu är vad jag ska ha på mig på storebros bröllop nu på lördag! Jag har verkligen ingen som helst idé..tittat runt lite på stan men hittar inget snyggt..i mina garderob finns massor med kläder men allt är använt så många gånger att dom känns tråkiga..men jag vet att det kommer sluta med någon gammal trasa längst ner i lådan.. *vill ha något nytt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0