Sova, vad är det?

Igår efter jobbet åkte vi och hämtade klänningen, dock var den inte färdig & det var typ 10 personer i hennes lilla butik..så jag beslöt mig för att ta hem den ändå..jag kan lägga upp underkjolen själv..det är ju ändå inget som kommer att synas! Så nu hänger den hemma och bara väntar till nästa lördag! Hittade även en sjal som jag ska köpa, hon har halva priset på allt & även halva rea priset på flera klänningar! Så sjalen kostar 250 kr nu istället för 750 kr! Så den kommer att följa med mig hem idag!
Sen åkte vi hem till hans föräldrar & gick igenom menyn & fick en bit mat..sen fick vi skynda oss hem för det är ett program jag följer kl 20, stora byggslaget! Jag tycker det är så roligt med bygg & inredningsprogram, följer om flesta! =) Sen gick jag över till grannen & pratade lite, hjälpte till att sätta i pumpen i hennes nya pool. Sen förstår ni mina vänner var jag tvungen att sy banden till tärnklänningarna! Jag kom inte i säng förren kl 00.15, så när klockan ringde i morse ville inte jag gå upp!! Det är ju så skönt att somna om igen.. men plikten kallar.. men efter idag är det bara 3 arbetsdagar kvar! Sen har jag SEMESTER! Ingen lång men däremot välbehövlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0