Snart så åker vi!

Sitter och väntar på att vi ska få åka! Tiden går sjukt sakta..som tur är så har vi en till tid idag som jag längtar efter! Och det är att våran fotograf från bröllopet ska komma och lämna ca hälften av alla bilder hon tog!! *Väntar med spänning!* Dels för att vi vill ha dom men också så att jag kan dela med mig till er som sitter och väntar på bilderna!
Dom här dagarna efter bröllopet har varit någon form av mellanlandning, nu har man bara gått och väntat på resan..vi har inte gjort något speciellt.. fast igår var vi och spelade kubb med några vänner..killarna mot tjejerna =) Bäst av tre..förlorarna skulle springa lite mer än 400 meter, och det togs på största allvar..killarna vann första, sen vann vi andra..och tredje avgörande blev spännande..men killarna vann tillslut och vi fick springa.. trodde det skulle vara jobbigare, men det var fortfarande jobbigt!! Hade hellre vunnit sista matchen.. Jag kom in tvåsa!!! *skit stolt!*

Idag har gått åt till packning och inhandling av det sista vi behöver inför Tunisien =) Kommer nog inte kunna blogga därifrån, men ska försöka! Annars lovar jag att skärpa mig när vi kommit hem *skäms* men det har varit så mycket nu inför bröllopet att jag inte har hunnit.. men när jag kommit hem ska ni få läsa om mitt nya liv som fru Fernandez!
Och självklart ska ni få se bilder från resan också =)


Jag & Elin i stort sett klara, förutom klänningarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0