Nu är vardagen tillbaka..på gott & ont..

Nu är jag tillbaka! Dock innebär det att jag är åter på jobbet..min semester är över & har gått för fort!
Men nu är jag gift och lite utvilad efter all stress dom ett bröllop innebär! Jag tyckte verkligen att vi började planera tidigt, men tydligen inte tidigt nog. Veckan innan bröllopet var hemsk, trodde rent ut sagt att jag skulle få ett utbrott (fick några mindre..stackars älskling!) Men samtidigt nu när det är över så känner jag mig tom..svårt att förklara men dom senaste månaderna har mina tankar varit på bröllopet, och nu är jag gift.. obeskrivlig känsla! Ska försöka berätta allt och
jag ska börja med möhippan!

Lördagen den 4 juli var dagen dom kom inrusandes genom ytterdörren..jag låg på soffan & pratade i telefon =) Så jag fick avsluta samtalet med min faster och medans klädde dom av mig! Jag fick faktiskt på mig fina kläder, tro det eller ej! Dessutom som lite utsmyckning fick jag på mig en neongul/grön slöja, tiara & en skylt där det stod "kär & galen!"
Vi hoppade in i bilen och åkte ner på stan, där mötte vi upp dom andra tjejerna & jag fick börja min vandring på stan! Mitt första uppdrag bestod av en ledtråd som skulle leda mig till en butik i uppsala, om jag hade gått rätt fick jag en ny ledtråd av dom..hihi jag gick rätt till alla 5 butiker! När jag samlat ihop alla ledtrådar var det bokstäver på baksidan som skulle bli ett ord.. smart som jag är kom jag på "Nilen" men dit skulle vi inte åka..utan det var Linne (linné trädgården) men vi hamnade på bryggan istället! *Myspys* med olika fruktsallader, champange & jordgubbar =) Men det visade sig att min statsvandring inte var över..jag fick en sax..hmm.. vad ska jag göra med den?!? Jo jag skulle samla boxershorts lappar! Hahaha! Så det var bara att börja! 10 skulle jag få ihop, och så klart lyckades jag med det också =P
Sen mina vänner, gick vi från stora torget och jag ser uppsala danscenters lokal! Mina tankar snurrade kan jag säga då Mati´s kusin jobbar där!! Jag hoppades så att han inte jobbade den dagen..men sådan tur ska man väl inte ha..utan han skulle dessutom hålla i lektionen!! *så pinsamt!* Så jag tänkte okej, nu ska vi dansa Salsa..men nej..utan dirty dancing!
Ojojoj vad kul vi hade! Men som vi kom överrens tjejer, what happens on the dansfloor, stay´s on the dansfloor!

Därefter gick vi hem till Isa och tog det lugnt ett tag, fixade i ordning oss..jag blev sminkad & fick håret fixat! Tack Isa! Sen gick vi hem till Elin och åt god mat! Sen började festen! Vi sjöng singstar, dansade och hade allsång på balkongen innan vi drog vidare till Flustret! Jag hade så himla kul! Klar en av dom bästa dagarna i mitt liv, tack alla mina underbara tjejer som fixat & donat!
 Här kommer en massa bilder, några bjuder jag på..

 

 

  

 

 

 


 

 

 

 

Tack för en underbar kväll med många minnen!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0