Jag är nu GIFT!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat er, men den här veckan har varit galen!! Jag har knappt sovit, ätit på hela veckan.. Och igår hade jag min bästa dag någonsin, jag är nu gift med världens bästa kille! Jag hade ett leende på läpparna från att jag vaknade igår tills vi somnade igår natt, eller rättare sagt tills i morse när vi gick och lade oss =)
All stress, rid & planering och alla nervösa utbrott jag har haft (stackars älsklingen) var så värt det! Jag har aldrig varit så lycklig & stolt någonsin!
Jag sov hemma hos Elin, dels för att vi skulle ha fotografering på hennes bakgård men mest för att mysa med nagelfixning och annat tjejstuff.. Jennie & Erica kom kl 8 och vi började direkt med mitt hår & min sminkning (Tack Jennie för att du hjälpte mig att bli vacker för en dag, kännde mig som en prinsessa!) Mati kom kl 12 och då kom även Carro som skulle ta våra bröllopskort! (Ett jätte stort tack till dig också Carro, längtar så tills dom kommer!!) sen var det dags för Vigseln! Ojojoj vad känslosamt det var, tårarna rann (glädje tårar såklart =) Och Paulina sjöng så vackert, hon är grym på att sjunga! Vill dessutom säga tack till min underbara pappa som överlämnade mig till Mati, kunde inte ha en bättre pappa!  Sen var det dags för första kyssen som man & hustru =) Vi drog oss till bilen, och anlände till lokalen sen stund senare..alla stod och väntade på oss, hjälp vad med människor..130 st för att vara exakt! Sen gick vi in och åt god mat, tårta & alla tal..där blev det känsolsamt igen, många tårar! Alla sa så fina saker, och det kändes så konstigt..all fokus låg bara på oss! Konstig upplevelse! Tack till alla dem som höll tal, verkligen tack! Festen var helt galet kul!! Skorna åkte av och dansen drog igång!

Jag vill också tacka våra underbara toastmasters, mina tärnor & alla bestmans! Ni gjorde vår dag helt perfekt!!!!

Nu måste jag sova..det blev inte mycket sömn inatt och vi har städat lokalen idag, det tog 6 timmar! Men gårdagen var värd allt slit idag!






Jag lovar fler bilder när jag har fått dom! Ni ska även få se bilder från min möhippa =)
Just ja, vi drar till Tunisien på onsdag!! Vi hittade en resa i fredags! *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0