Framme i Tunisien =)

Planet lämnade arlanda vi 21.20 igår kväll, fy sjutton vad skönt! Som jag har längat efter sol & bad hela dagarna!!! Men först krävs en fylgning..och jag hatar starten & landningen..verkligen, jag är jätte skraj..men starten gick bra, dock inte landningen..han behöver nog öva på det tror jag..Flygningen tog ca 4 timmar, så vi landade runt 01.10 svensktid..nu ligger vi en timme bakom er där hemma. Sen när vi skulle åka med bussen till hotellet var det någon som hade försvunnit..så vi fick sitta trötta, varma & uttråkade och bara vänta..säkerligen över en halvtimme.. dessutom när vi kom fram till staden vi bor i skulle vi stanna vi alla andra hotell först..vi fick hoppa av sist..pain då vi var så himla trötta..kl var 3 svensktid innan vi kom fram till hotellet.. Det blev hopp i säng direkt!

Idag har vi bara solat & badat! Hotellet har 2 stora pooler..vilken ska man välja?! =) Vi tog den med minst barn runt..haha ville ha lugn & ro! Nu ligger vi uppe på rummet med varsin dator och surfar..rolig bröllopsresa va?! Hihihi! Nej då, vi ligger och väntar på att middagsbuffén ska öppna! Hungriga!! Upptäckte precis att den öppnar om en halvtimma och måste duscha & snygga till oss lite =)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: elin

...KOM hem va... :) Miss you too much :)

2009-07-17 @ 10:48:49
URL: http://ihuvudetpaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0