Det börjar ordna sig

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp! I måndags hade jag spinning efter jobbet & sen träffade jag upp Jenny en snabbis. Sen vidare hem och myste med min baby. Igår sprang jag till Affären som har min brudklänning, dom har lagt upp den så jag behövde prova en gång till för att se hur det blev! Hade hoppats på att få med mig den hem då Mati skulle hämta upp mig, den är lite otymplig för att ta den på bussen! Men nejdå, dom hade inte sytt upp underkjolen så jag kännde att jag kommer att snubbla på den, och det vore ju snyggt..here comes the bride..boom.. i don´t think so! Så jag hoppas jag får med mig den hem idag.. även om jag måste åka buss hem.. Mati åkte och hämtade ljudanläggningen medans jag höll på med klänningen sen kom han och plockade upp mig & vi åkte till Ikea. Vi behövde handla 26 "vinkaraffer", 2 pack ljus (100 st/packet) & 3 skålar. Jag var helt slut när jag kom hem.. Men jag agade ändå lite mat, dammsög lägenheten & tvättade dessutom 2 maskiner!! Sen däckade jag på soffan!


Vi köpte 13 rosa & 13 glasfärgade


Och 3 st skålar till buffén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0