Bullbakning =)

Arbetsdagen tog slut, finally! Jag sprang på stan ett tag för att hitta en klänning tills på lördag, men nada..inte en klänning som jag tyckte om..så himla typiskt. När man inte letar hittar man massor med snyggt, men när man behöver något hittar man INGEN! *Suck*
Hann även springa in på hemköp och handla ingredienser till mitt bullbak innan Mati hämtade upp mig. Vi kom hem och han vände nästan i dörren för han skulle på fotbollsträning halv sju. Så jag lagade middag och nu håller jag på att baka bullar! *Mums* Dock är dom till Brorsans bröllops fest.. Men jag ska baka några extra så att baby får några ikväll =) Vem skulle inte vilja ha mig som hemmafru =P fixar middag & baka bullar till efterrätt!
Lovar att visa resultatet när dom är klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0