Vilken underbar kväll!

Vi bestämde oss för att åka på bio, Jenny & Miran hängde också på! Ni måste så se Ice age 3 och ni måste se den i 3D! Den hade allt, den var jätte rolig.. och med den effekten gjorde filmen så himla mycket verkligare, det kändes verkligen som om man var med i filmen! Varför har dom inte kommit på det där tidigare? Aja det kommer att komma flera 3D filmer, dom visade reklam för en (kommer inte ihåg vad den hette) men den verkar också jätte bra..Miran skrek till som en tjej under den korta reklamsnutten haha!
Efter bion gick vi till svenssons och bowlade! Och tro mig, the game was on! Jag började så bra, låg etta väldigt länge..men sen hände något, klotet ville inte åt det hållet jag ville.. Miran vann (skit också), Mati & jag hamnade på andra plats och Jenny kom på en tredje plats =) Jag hade verkligen velat slå Miran, jag ville sopa banan med honom! Hihi!
Däremot jag fick den första striken!! Tjoho!


Visst är man snygg i 3D glasögonen =) haha!



Nu är det dags för sängen, baby sover redan!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Bloggsatt

Hej!



Du har blivit Bloggsatt! :)



/ Bloggsatt.se - Betygsätter Bloggar

2009-08-24 @ 09:16:39
URL: http://www.bloggsatt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0