Torsdagstrött

Idag är jag trött mina vänner..torsdagstrött.. igår var jag ju på spinning =) och med tunga ben gick jag till bussen.. väl hemma blev det matlagning på högsta nivån..korv & potatismos..Mmm så spännande, men jag orkade verkligen inte krångla till det. Sen la jag mig på soffan *skönt!* , Mati skulle åka i väg till en vän så jag var själv hemma..
Då passade jag på! Dammsugaren åkte fram ur förrådet, och jag hämtade skurhinken ur rabátten (fråga mig inte varför den låg där, för det har jag ingen aning om!) Så nu är golven också rena =)
Sen blev det soffan igen..haha..jag var slut som människa! Så när Mati kom hem kröp vi ner i sängen och
jag slocknade direkt!

Efter jobbet idag ska jag träffa Elin & Jenny, jätte mycket mys!
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0