Tillbaka =)

..förlåt att jag inte bloggat! Men jag har varit så trött, trött på allt.. vet inte varför, men det enda jag längtat efter är sängen.. men nu ska jag ta tag i allt! Har tom tvättat en maskin idag =)

Helgen.. i fedags fyllde jag år och det firades med en stor fest med (nästan) alla mina vänner.. Vi (eller Mati) satte upp ett jätte stort partytält på våran baksida och där dukades det upp för kräftskiva också. Jag fixade mig och hemmet (det sista) på mindre än 2 timmar och det är nog rekord tid inför en fest =P Och vilken kväll det blev, den var helt magisk! Det var länge sen jag hade så kul..(förutom bröllopet såklart!) ja, ni förstår vad jag menar =)


Min present from the girls! I LOVE IT!


Även Mati blev glad över presenten, iaf de som låg i väskan..hihi






Hihi här ska groggas =P












Kvällen avslutades med DANS! Fast störningsjouren tyckte att vi skulle dämpa oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0