Panik morgon!

Min väckar klocka ringer och Mati flyger upp ur sängen och inser att han har försovit sig! Min klocka ringer 6.20 och han skulle ha tagit bussen 6.02. Då han skulle ta tåget kl 6.43 till arlanda och hinna med flyget till Luleå 8.20!! PANIK!! Så vi ringde en vän typ hundra gånger för att höra om han kunde köra Mati istället och som tur var kunde han det, så det löste sig till slut & han hann med flyget! Ville bara krypa ner i sängen igen och börja om på nytt, men det var bara att
pallra sig iväg till jobbet.

I lördags åkte vi till Gränby centrum och jag fick välja ut min födelsedags present =) Gick direkt till guldfynd då jag har tappat ett halsband som jag fått av honom. Så mitt mission var; jag vill ha ett nytt halsband! Efter en tids tittande hittade jag det.. så himla fint! I love it! *Tack igen baby!* Sen åkte vi hem och väntade på några vänner som skulle komma förbi.. vi myste med några glas & spelade dodo (ett tärningsspel som handlar om sannorlikhet). *Har inga bilder tyvärr! Jag fick en ny kamera i födelsedagspresent av min bror men jag har inga batterier till den, så himla typiskt!*
Och igår var vi bara hemma, Jenny & Miran kom förbi och tog en fika..annars hände inget! Skönt på ett sätt!

Vad gjorde ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0