Helgen, ett minne blott..

Helgen är nu över.. igen.. det går så fort.. jag har inte hunnit blogga så det blir en uppdate nu istället!
I fredags mötte jag först upp Erica & hennes lilla Elvira..vi båda skulle hem till Isa men vi gick och åt före. Vi satt ute på Panini..pratade & hade jätte mysigt! Sen gick vi hem till Isa & tjejfesten drog igång..vi var 15 tjejer och det pratades i alla hörn..många goa skratt och ett minne har satt sig i hjärnan =) Hon hade fixat & donat det jätte fint! Frukter på fat och muffins med grädde prydde matbordet.. sen samlades vi alla framför spegeln och sminkade det sista för att sen gå ut genom dörren med BJ som ny destination.. Vi dansade och hade jätte kul, även Mati och grabbarna kom dit så det var mysigt..jag tog taxi hem halv två då jag skulle vara barnvakt på lördagen.. Men kvällen var lyckad..dock tappades min kamera i dansgolvet och är helt paj..så det var mindre kul då jag fyller år på fredag..måste hitta någon som kan låna ut sin så länge..kan inte leva utan kamera!!
Så bilderna kommer så fort jag hittar en grej till minneskortet så jag kan föra över bilderna utan kamera.. *Arrgh!!*

Elias kom runt 10 i lördags! Jätte mycket mys! Vi packade oss ut genom dörren för att kolla på när Mati hade fotbollsmatch i stenhagen..solen sken & det var jätte varmt..jag och Elias spelade också fotboll på sidan av planen.. väl hemma igen somnade han som en stock så jag fick väcka honom vid fem tiden..annars skulle inte han kunna somna för natten igen.. så vi gick iväg till gottsunda centrum och handlade mat till middagen.. sen grillade vi och rensade rabatten =) sen var det dags för sängen.. Elias vakande runt halv åtta..*dså var jag en liten tröttis*  men det gick bra..vi tittade på tv en stund..sen gick vi ut och spelade fotboll.. Putte & Sandra kom och hämtade honom 11 =( jag vill ha honom kvar.. han är så go & glad!

Jag & Mati åkte sen iväg till öb och handalde lite till min fest jag ska ha på fredag! Sen hamnade jag i soffan och kollade på Happy Feet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0