Gula löv..

I går när jag åkte hem från spinningen, lyssnade på musik och tittade ut genom fönstret såg jag det första höst tecknet..gula löv prydde några träd.. Inte många men dom fanns där.. Jag kan tycka att hösten är mysig, men övergången från sommar till höst känner jag inte mycket för. Men än så länge är vi fortfarande i augusti och i morgon ska det tydligen vara en riktig sommardag, så det åker nog på en sommarklänning imorgon =)

Min onsdag har varit okej..jag hade spinning och det var såå skönt, mitt tredjepass den här veckan =) sen har jag varit duktig..diskat, lagat mat & tvättat. Hämtade dessutom p-piller till katterna, för här ska det inte kissas inne och vi vill inte heller ha kattungar.. Sen har jag bara myst framför tv:n med missarna.
I morgon kommer älsklingen hem igen, det har varit så konstigt att vara ifrån honom..har vant mig att ha honom
hemma, bråka om tv-kontrollen.. och nu har jag varit själv sen i måndags morse..
Konstigt det där, man vänjer sig fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0