Det värsta tänkbara!

Igår ringde min storebror och berättade att Sandras (hans fru)  lillebror har varit med i en bilolycka & voltat ner diket! Mitt hjärta höll på att stanna.. Det värsta tänkbara har hänt.. Mina tankar snurrade så fort när jag pratade med honom, hur mår han? Lever han? Var han ensam? Hur gick det till? Frågorna var många och svaren var få.. Sandra satt då och väntade på akuten, han hade fortfarande inte kommit in.. dom behövde klippa upp bilen för att få ut honom.. Det var två till i bilen, han som körde & han som satt i passagerar sätet..Sandras lillebror satt bakom han som körde.. Han på passargerar sidan hade tagit sig ut genom fönstret & ringt 112. Timmarna gick och Putte ringde mig igen för att berätta hur det låg till, han på passagerar sidan hade brutit handleden, sandras lillebror hade en fraktur i nacken & knät & det dom har hört om han som körde (fortfarande lite oklart) är att han har fått en fraktur i ryggen..
dom vet inte om han kommer att kunna gå igen..
(Jag kan ha uppfattat fel, så det kan hända att vissa uppgifter är felaktiga)
Läkarna hade sagt att dom hade änglavakt, så tack till den ängeln som vakade över pojkarna igår!

Så mina tankar igår gick till alla som är inblandade i olyckan, och insåg vikten med att ta det försiktigt i trafiken! Ävänd bilbälte, kör enligt hastighetsbegränsningarna dom är där för en orsak..Och använd förståndet!
Ta hand om er därute!


(Som det såg ut på dom andra bilderna så är det här sista personen som var i bilen, vilket är Sandras lillebror..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0