Det är FREDAG!

Vaknade i morse och kände mig glad! Inte trött & dyster över att det är morgon, utan pigg & glad! *Jätte skönt!* Vilket är lite konstigt då Jenny & Miran gick hem strax efter 24 igår kväll eller rättare sagt natt.. *Men det var mysigt att dom
kom förbi! Så det gjorde inget att det blev så sent*

Nu har vi precis kommit in från solen, dom här dagarna har man kastat i sig maten för att springa ut i solen..och idag var verkligen inget undantag..känns lite tråkigt att behöva gå in igen och jobba, men vad ska man göra? Tydligen ska helgen vara lika fin & varm så jag ska sola i helgen..behöver bättre på tunisien brännan så den håller sig kvar tills vi åker igen i november! Annars i helgen ska jag vara barnvakt åt min underbara brorson på lördag, han kanske tom sover kvar för första gången =) Så det kommer bli spännande!
Dessutom har Mati fotbollsmatch så jag kanske åker med och tittar på (det är nog på tiden..oops) Sen ska det planeras & handlas inför min födelsedagsfest/kräftskiva som är nästa fredag!!
Vi hade så kul förra året då jag hade samma grej..slå ihop födelsedag med kräftskiva, så det blir en favorit i repris..bara att man blir ett år äldre..tyvärr..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0