Det är fredag och jag är kär!

Igår kväll när vi kom hem hann vi knappt in geonom dörren innan det var dags att åka igen.. Mati hade träningsmatch och jag, en god hustru som jag är, följde med och kollade.. Vilken tur att Miran kom dit och skulle kolla också, för annars hade det varit så tråkigt..sitta på en bänk, själv, det var kallt i tvp 2 timmar är inte speciellt roligt!
Men vad gör man inte för den man håller kär!


Bilden är från när vi var i Tunisien

Kan bara säga att dagen kom i rättan tid..den här veckan har varit jobbig, jag har varit så trött.. Behöver sova ut ordentligt.. så det är mitt mission den här helgen! Annars har jag inga planer, det har varit snack om att vi ska gå på bio ikväll men vet inte om det blir av. Däremot skulle jag verklingen vilja det, för jag vill så gärna se Ice age 3. Men vi får se!

Förresten Vad ska ni hitta på i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0