vilken underbar lördag!

Dagen började med att klockan ringde 8.00..ville bara somna om igen, då fredagen slutade med en pokerkväll så vi kom inte i säng förren klockan var tre-halv fyra! Men vi skulle åka hem till älsklingens kusin S (vår ena toastmaster på ett bröllopsmöte.. S och hans flickvän hade dukat upp världens hotell-frukost! Det var så mysigt!!
När vi väl kom hem, tittade Jenny & hennes pojkvän över på fika..Hon provade även sin tärnklänning, som passade!! Hon var så fin i den! Nu är det bara Elin kvar, dock är hon i Australien och kommer inte hem förren i Juni...så den får ligga och vänta på henne hemma hos oss..Längtar så tills hon kommer hem..hon åkte i september för att studera där nere!
Jag saknar alla våra kaffemys, jag dricker dock inte kaffe men ändå..jag saknar att prata med henne..
När Jenny & hennes pojkvän åkte kom min storebror med sin familj förbi på fika..Så nu har jag lekt av mig med min underbara brorson som är 1 1/2 år! Han är så underbar!
När dom åkte hem grillade vi hamburgare med en kompis & hans tjej *Mums*
Sen har jag och älsklingen legat på soffan resten av kvällen.. Vi har haft det så mysigt, bara han & jag.. Vi har skrattat så jag kommer att ha träningsvärk i magen imorgon när jag vaknar..

Nu ska jag gå och krypna ner hos min ängel!
**God natt**


Kommentarer
Postat av: Elin

jag saknar dig med MASSA :)

2009-04-21 @ 13:47:28
URL: http://ihuvudetpaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0