tankarna vandrar bort..


..Jag längtar efter solen..vill resa bort till vita sträner & klar blått vatten! Ligga på stranden
med en drink i handen och bara vara..
Sist jag åkte iväg var med älsklingen & hans familj till Chile! Vi var där i nästan 4 veckor och hälsade på hans släkt som bor kvar där!  Det var helt underbart! Fast det finns ingen strand i närheten, och havet är iskallt! Så nästa resa vi gör är till ett land där man kan bada i havet!
Vi har en resa in planerad i November-December däromkring, och resan går troligtvis till Thailand! Men vi kommer nog åka i juli också, sista minuten resa i en vecka.. Längtar så mycket! Behöver verkligen sol!
Jag brukar fuska migt till en fin bränna i solarium..det får mig alltid att må lite bättre, bli lite piggare..men jag får ju inte sola än pga av min nya tatuering! *Skitsnygg btw* Har inte solat på 4 veckor och det är 1 vecka kvar! Sen ska jag sola!! Hatar att vara blek!
*Här vill jag ligga nu..och inte bara i mina tankar!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0