..snart helg!

Om 20 minuter är det helg! Trodde dagen aldrig skulle ta slut.. Solen har verkligen skratta åt mig idag,  får ju sitta inne hela dagarna långa.. Men räkningarna måste ju betalas..dom kommer dessutom varje månad och det slår aldrig fel! Massa utgifter med en liten inkomst..hmm.. Önskar ibland att jag bodde kvar hos Mamma.. Vad mycket man skulle ha råd med! Nu måste man ju vissa månader vända på varenda liten krona..och det mina vänner är aldrig kul! 
Nog om pengar.. 
Sitter här och väntar på att min älskling ska komma och hämta mig..Lite lyxigt idag..
Och jag såg på bröllopstorget att gamla IKEA här i uppsala har världens rea idag 1 kr på en massa saker som kan vara bra till bröllopet, så jag ringde min sambo och förberedde honom på att vi ska åka dit *Han hatar Ikea* =D
Men söt som han är, så ska vi åka dit *jippie*
Pratade med vår ena toastmaster och mötet är framflyttat till imorgon bitti kl 9 hm.. vart tog min sov morgon vägen..
Ha en underbar helg och så hörs vi!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0