Nu är hallen målad & klar

Denna dag har varit full med saker att göra! Dagen började med att vi skulle besikta bilen..det gick ju sådär..bilen gick inte igenom..oljeläckage & en icke fungerande handbroms..Besiktningsmannen sa att vi lika gärna kan åka med handbromsen i, vi skulle inte märka någon skillnad, vilket vi prövade när vi åkt däriifrån och han hade rätt det vart ingen skillnad =) *oups* Trafiksäkert eller not.. Vi måste åtgärda felen innan 25 maj! Åhh det är ju precis vad vi har pengar till..jag menar vi ska ju gifta oss om 2 1/2 månad!! Men men vi måste ju ha bilen så det är bara gilla läget..
Sen åkte vi hem till älsklingens föräldrar, vi åt lunch & pratade om allt möjligt!
När vi väl hade handlat mat åkte vi hem och väntade på min lillebror Jocke, hans flickvän & brorsans kompis. Jocke målade om hallen, medan älsklingen grillade fixade jag klyftpotatis & bea. Jag gjorde även en super duper god efterrätt, innehållande vaniljglass, chokladpudding, jordgubbar & krossad daim *Mumsfillibabba*
Och hallen blev underbar! *Tack lillebror*

Nu sitter vi i soffan med en nära vän & tittar på fotboll, Valencia mot Barcelona!
*Hoppas Valencia vinner så älsklingen håller sig glad*




**Vad har ni gjort idag?**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0