Måndag & jag är sjuk..

Vi har haft en underbar helg, men igår när jag vaknade såg jag ut som ett spöke! Hostar, ont i halsen & näsan..den ska vi inte ens prata om.. Jag ville bara krypa ner i sängen igen och inte vakna förren förkylningen är helt borta! Men jag sitter nu på jobbet och tycker synd om mig själv och dom som ringer =) Jag låter inte roligt, varken jag eller dom hör vad jag säger! Men jag jobbar bara halvdag då jag ska till stockholm vid lunchen..dock inte någon nöjesresa eller shoppningresa utan jag ska ta mig med tåg och buss till Karolinska sjukhus.. själv dessutom!
Kommer i håg förra året, då åkte jag & Elin =D Så mysigt!
Åh jag vill ligga i sängen..orkar ju knappt hålla huvudet uppe..*dumma älsklingen, allt är hans fel!*
 
*Hoppas ni mår bättre!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0