Fan vad dom är bra! *Du gamla du fria*

Efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig..vi åkte förbi & köpte en sallad till mig, älsklingen köpte sushi.. vi åkte dessutom till gottsunda centrum för att handla på systemet, när vi kommer dit är det 99 nummer före oss!! Snacka om mycket folk och stömmarna slutade aldrig..så vi gick in på willys och handlade kött till grillningen som blir ikväll! Väl klara med det gick vi och tittade vilket nummer det var..det hade gått 30 nummer!! *Så drygt* Vet inte hur länge vi stod och väntade! Väl när det var vår tur, såg jag en tjej som missat sitt nummer hon hade nummer 91 & då vat det 95..
Fy sjutton vad jobbigt!!
När vi kom åt vi & tittade på hockey Sverige - Usa, vilken jävla match! Och fan vad vi var bra! Usa gjorde 1-0 sen gjorde sverige 2-1 men lyckan varade inte länge, usa gjorde 2-2, 3-2, 4-2 & 5-2..16 minuter kvar! Sen vaknade Sveriges grabbar till och gjorde 3-5, 4-5 & 5-5 innan periodens slut.. Vilket resulterade i förlängning, första mål vinner..Och Sverige gjorde 6-5 & VANN!!! Så jälvla bra! Dock spelar vi mot Ryssland idag!! *oh shit!*
Aja vi får hoppas dom tar med det spelet dom hade den sista kvarten, då ska det nog fan gå bra!

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 12, så jag får gå hem för Valborghelg!
Mati ska möta upp mig vid 12 och då ska vi gå & äta tillsammans..sen kanske vi går en stund på stan och kollar! Ikväll ska vi hem till en kompis och ha grillparty..ska bli så mysigt..(och skönt, för vi är alltid annars hos oss..blir så jobbigt att städa efter!) Det ska bli sååå kul ikväll! Och solen skiner ju, så den här dagen kommer att bli helt underbar!



**Hoppas ni har en underbar valborg**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0