Då var det måndag igen..

..och helgen är förbi..det gick fort.. Har det ens varit helg? Den här helgen har varit fylld med en massa saker att göra, en massa måsten..gårdagen började med att jag gick ut i solen en stund..*skönt* sen var det bara in och ställa tillbaka alla möbler i hallen, dessutom skulle våra spegelar upp hahahaha det gick ju sådär! Det gick bara inte..vi vred och vände men inget passade, passade en så passade inte den andra..jag blev sååå frustrerad och klockan blev mycket..Matias föräldrar & brorsa skulle komma på mat..så vi struntade i speglarna tillslut, dom vann runda 1!
Så mati åkte och hämtade brorsan och sen skulle dom handla!
Jag sprang runt som en yr höna och städade undan allt tjafs som dykte upp i lördags när vi målade om.. ojoj tiden blev knapp. dessutom skulle jag hinna duscha också! Men jag hann! *Stolt* Dom hade handlat så mycket kött *som skulle grillas!* och jag gjorde bode ris & klyftpotatis, tzatziki..dessutom gjorde vi sallad! Oj hjälp vad gott allt blev!
Vi hade så mysigt!
Sen åkte Mati och spelade fotboll, så då passade jag på att tvätta en maskin och gav mig på speglarna igen..dom skulle bara upp! Och jag lyckades hinna med alla utom 2 tills mati kom hem..och dom fick han upp med lite våld kanske =)
Men nu är den äntligen uppe igen! Jag vann andra & sista rundan!
Sen låg jag på soffan & kollade på film resten av kvällen..så skönt..

**Så här låg jag igår kväll**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0