4 månader ♥

Igår blev Melissa 4 månader! Vår lilla bebis har blivit stor ♥ Så dagen firades med lite banangröt..kanske inte så poppis direkt! Men hon hade kul iallafall..det var gröt över hela henne!



Nu i veckan ska jag göra lite smakportioner med potatis. Det ska bli skönt att ge henne lite annat också då hon vill snutta hela tiden, jag ammar henne nästan en gång i timmen på dagarna och det har jag gjort sen hon var någon vecka gammal! Så det kan ju bara bli bättre.

Imorgon ska vi till BVC för vägning och mätning, då får vi se vad våt lilla guldklimp väger. Alltid lika spännande då Melli har sin egen kurva :)

Snart är det dags för sängen så jag säger, Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Lise

Åhhh va härligt de att läsa din blogg och oj va tiden går fort, redan 4 månader!

Hon är ju sååå fin!



Kramar Lise

2011-04-11 @ 21:19:26
Postat av: Johanna

Vad mysigt att du tycker det! Visst gör det! Ibland går tiden lite för fort kan jag tycka!

Tack!! Stolt mamma! Hon är vår ögonsten!

Kramar!

2011-04-12 @ 21:18:30
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0