Vilken helg!

Helgen har verkligen varit intensiv!
I lördags var vi först och stor handlade & shoppade lite annat som behövdes.. sen hem för att fixa i ordning oss då det var dags för 65 års kalas! Så vi hämtade hans föräldrar som gjort maten och åkte dit.. Det var jätte mycket folk och hur mysigt som helst! Det var baby´s mosters man som fyllde år, Grattis grattis igen!
Vi kom inte hem förren klockan var strax efter ett! Då var det bara att hoppa i säng för jag skulle upp halv fyra igen!
Upp kom jag men fy vad trött jag var, men jag fixade smörgåsar och packade mig ut genom dörren.. På parkeringen stod Elin å Jenny redo för ULLARED! Japp ni såg rätt.. vi åkte till ullared, 52 mil från uppsala :)
Vi hade super kul hela dagen, tack för en toppen dag tjejer!
Jag kommer verkligen att åka dit igen men inte hög gravid! Det var så jobbigt, bilresan och sen inne i affären.. hur mycket folk som helst och alla körde sina kundvagnar som galningar! Pyret måste ha fått hjärnskakning av alla som körde på min mage! *Arrrg blev jag!*
Vi var hemma halv tolv på kvällen och då mina vänner somnade jag som en stock!



Jag på kalaset, 35+0 ♥

Shoppingen på Ullared;












Sen köpte jag även ett par mysbyxor, strumpor, "raggsockor", amningslinnen till mig.. baby fick strumpor och hårvax. Sen köpte jag två jätte fina lycktor som vi ska ha i vardagsrummet när det blir klart.


Kommentarer
Postat av: Malin.Dåverklo

Hej. Vill bara säga att du är så söt gravid. Din mage är jätte fin! Hoppas du mår bra och att lillen snart kommer :)

2010-11-02 @ 20:21:47
Postat av: Johanna

Tack vad söt du är! Ja den lille får mer än gärna komma snart..börjar bli lite tungt och längtan är ju obeskrivlig!

2010-11-03 @ 08:28:23
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0