Sista dagen..

Nu är det mindre än en timme kvar på jobbet, sen ska jag vara mammaledig.. konstig känsla, men samtidigt förväntansfull snart får vi ju hålla vårt lilla mirakel. Efterlängtade mirakel! ♥

Fram tills lill*n vill komma ut ska jag försöka få ordning hemma.. rensa skåp, göra förrådet till ett mysigt skötrum & baka massor! Sen ska jag försöka få ro också, barnmorskan sa åt mig att jag måste vila men jag är bra på det en dag..sen är det full fart igen! Men jag har beställt en skiva, Mindfulness i födandet ( Det står så här; Mindulness i födandet hjälper dig och din partner med att få en så bra förlossningsupplevelse som möjligt. Det låter kanske självklart att man är i sin kropp när man föder. Men negativa tankar leder till negativa känslor och kan göra födelsen svårare. Genom medveten närvaro kan både du och din partner förbereda er för ert livs utmaning - att föda barn.) Det var min barnmorska som rekomenderade den skivan.. så vi får se!

Idag ska jag & baby till ikea och köpa lite möbler till vardagsrummet. Sen blir det soffan & senare ett varmt bad för att "fira" min ledighet!

Ha en underbar fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0