Drömmer mig bort..

Om några veckor åker vi till Mallorca! Det ska bli så skönt, bara sola och bada, äta gott och vila upp sig. Vi kommer att vara borta i tolv dagar, baby & jag och Kanan & hans tjej =) Så jag är i full gång med att köpa liten nya sommarkläder då jag inte kommer kunna ha mina klänningar eller mina bikinisar.. men inte gråter jag för det utan jag shoppar för fullt! (Dock måste jag gömma allt det nya för baby, hihi) Tur att han inte har någon koll på vad jag har! Jag väntar på en stor påse från H&M som jag hoppas kommer snart.. tror att det är 3 bikinisar, en klänning och sen var det något mer, minns inte så noga.. ;)

När jag tänker efter.. jag går på semester v 30 sen har jag 5 veckor ledigt.. kommer tillbaka och jobbar max 2 månader till innan jag går på mammaledighet! Det är ju ingenting!!

                                                             Bilder på mig & pyret i v 16






Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!

2010-06-20 @ 22:32:13
URL: http://gerdmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0