Jobbigt

Jag har verkligen haft en jobbig graviditet, fram till v 18 mådde jag illa och fick spendera morgonen på toaletten. V 19 stukade jag foten så illa att det blev en fraktur vilket innebar 2 veckor på kryckor.. Sen hade jag faktiskt några bra veckor, min semester har varit underbar.. men nu börjar jag känna av graviditeten igen, mina höfter vill inte vara med längre, vaderna & fötterna svullnar upp att jag ser ut som en flodhäst, halsbrännan ska vi inte ens prata om, trött och så fort jag lägger mig ner kommer illamående och kväljningar att jag inte kan sova... Kan inte tiden gå fortare?! Jag vill så att Pyret ska komma ut nu!

Fy vad jag klagar.. missförstå mig rätt, pyret är det bästa som hänt oss.. vi försökte länge innan vi fick vårat älskade plus men man måste väl få klaga lite.. eller? Hur känner ni?

Tror kanske det beror på att jag saknar baby, han jobbar dygn och kommer inte hem förren på torsdag kväll.. är inte van med att sova ensam.. tankarna bara snurrar när jag inte har någon att prata med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0