Mys mys!

Efter jobbet mötte jag upp Erica & hennes lilla Elvira =) Vi gick till cupido och åt sallad *Mums!* sen gick vi runt en stund på stan.. Det var så länge sen vi sågs..tror vi måste börja med våran överrenskomelse, minst en gång varannan vecka =) Och lill skruttan!! Vad stor hon har blivit..så söt!!

Väl hemma igen hamnade jag på soffan..kollade på idol, iaf en stund för sen kom baby & kanan och bytte kanal..till fotboll!! Tack och lov hämtade dom upp Jenny så jag fick lite sällskap.. vi hade ett mission..sola! Jag var först ut och nu ligger hon i värmen =)

Så fort dom åker hem ska jag till sängen..är så trött! Så jag passar på och säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0