Första och sista..

..gången jag någonsin sätter min fot på Kalas i uppsala! Egentligen inte för att det är ett dårligt ställe, men man måste nog vara under 20 år för att trivas! Jag och Erica var nog dom enda över 20 år, jag kände mig som en pensionär och det var inte kul! 24 år är väl inte gammalt eller? Det här är det jag inte tycker om med uppsala, utbudet på bra klubbar är lika med noll! Vi har typ 3 stora nattklubbar på fredagar och 4 på lördagar.. Ena är under 20 år, det andra är för sådana som tror dom äger världen och det tredje är för oldies! Deras åldergräns är 25 år men dit går mest 50 åringar! Vart ska vi ta vägen andra ta vägen?

Men vi hade kul ändå, innan vi drog till stan var vi hemma hos mig och lagade mat.. fixade i ordning oss till idol i bakgrunden! Jag bytte kläder kanske 4 gånger eller så.. haha!
Vi var nere på stan vid tolv snåret och gick som sagt in på kalas.. vi tänkte..det blir vad vi gör det till.. men det var svårt alltså..vi har aldrig haft så tråkigt någonsin.. så vi svepte en bacardi och en shot för att det kanske kunde hjälpa.. men vi bestämde oss för att dra! Så vi drog till en bar som heter bullit istället, och tydligen hade Mati också dragit dit så vi fick sällskap av dom! Kvällen slutade och vi tog Taxi hem!












Sista och slutgilltiga klädombytet!

Nu ska jag ängna min tid till fotbollsmatchen som pågår just nu! Sverige & Danmark!



Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 12:45:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min måndag har varit så bra, spinning stod på schemat! Hur har din vecka börjat? Bra hoppas jag!

2009-10-13 @ 16:41:38
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0