Blåsigt värre!

Både igår & idag har det verkligen varit blåsigt, solen värmer om man sitter i lä men i annat fall blåter man iväg =)
Är ju så tråkigt för det blåser kallt, imorse när jag gick till jobbet kändes det som höst! Och sommaren har ju inte ens varit här! Hoppas det är bättre väder imorgon efter jobbet för då ska jag träffa upp Kristin, Jenny & Joel
på en after work och vi vill helst av allt sitta ute & mysa!

Igår efter spinningen satt jag & min kära granne och pratade, hon berättade att hon funderar på att flytta till hedemora! Det är en liten skit håla =) Det skulle bli som tomt utan henne..hon har varit ett stort stöd nu när mati
 har bott i halmstad..jag bodde i praktiskt taget hemma hos henne..=D Skulle bli så tråkigt, men samtidigt förstår
 jag henne & hennes argument!

Idag efter jobbet ska jag på spinning =) sen ska jag hem och kolla på den andra semifinalen i Eurovision 2009! Denna gång är norge & danmark med! Vi får se hur det går för dom, har hört att många tycker om norges bidrag!
Själv har jag inte hört någon utav dom.. så jag ska krypa upp i soffan med myskläder & popcorn



Kommentarer
Postat av: Jannika

det blir inget Hedemora;jag stannar hos dig min vän!:)kramar i massor

2009-05-18 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0