Snart drar jag..

ner till Halmstad! Tittar på klockan helatiden, måste den gå så sakta? Jag ser dock inte fram emot resan dit..jag är inte framme förren 22.45 i kväll! Tur att man har en bärbar dator och ipod, annars hade jag dött på vägen ner! Mati möter upp mig på stationen, då jag skulle tappa bort mig själv i lilla halmstad..mitt lokalsinne är katastrof!

Igår stressade jag runt hemma med både packning & städning..om det är något jag hatar så är det att packa! Vad ska jag ha med mig? Vad vill jag ha på mig? Vad blir det för väder? Ska jag ha den eller den? Ähh jag tar båda! Min väska är så full att man kan tro att jag ska vara borta en vecka..men jag ska bara vara borta i två dagar =) Men jag tänker alltid på att jag kanske inte vill ha den på mig då, utan jag vill ha den andra.. då måste jag ha båda med mig..
Dessutom har jag 2 par skor i väskan & ett par på mig..hihi..

Igår var det dessutom sista avsnittet av min kära serie, Cityakuten..jag känner mig tom. Jag har sett nästan alla avsnitt & den ligger mig nära hjärtat. Det är en serie som har haft allt, glädje & tårar.. Och nu är den slut..
Jag kom inte i säng förren halv ett & klockan ringde halv sju..sjukt trött måste jag säga..

**Skriver snart igen..ska ju tråka på ett tåg i flera timmar**


Kommentarer
Postat av: flickan med blomman

Jaaaa men jaaaaa :) Skriv mera för oss stackars små som följer ditt liv med spänning!! Kommer sakna dig min gumma!! Krama Matii å puss på dig :)

2009-06-16 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0