Vet inte vad det är med mig..

Jag är sjukt trött hela tiden.. känner mig inte sugen på att göra något, vill bara ligga och vila framför tv;n, allra helst sova i sängen! Men så kan man ju inte ha det..
Så igår efter jobbet träffade jag upp Elin och shoppade lite på stan för att sen äta en god bagel ihop =) Så mysigt, hon vet precis hur hon ska få mig glad & pigg igen! Hon är världens mysigaste Elin! (Inget illa mot alla andra Elin där ute!) 
Sen åkte jag hem och fusk solade..helt underbart!

Nu stänger vi växeln snart vilket betyder att det inte är långt kvar tills spinningen börjar! *Jihoo* Även om jag känner för att åka hem och däcka på soffan så vet jag att det kommer att kännas så skönt efteråt och det är huvudsaken!

Vad tycker ni om nya blogg designen? Har gjort det helt själv =P
Kanske inte är så märkvärdig men JAG har gjort det *Stolt!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0