Ensam..

Idag började M jobba efter 1 månads ledighet! Gissa om jag var nervös, nu var jag för första gången helt ensam med lillan! Även om man vet att man klarar det så är man (eller iallafall jag) så rädd att det inte skulle gå!
Men om jag får säga det själv så gick det såå bra :)
Hon har varit fantastisk idag, hon är självklart alltid det men hon har väldiga problem med sin lilla mage! Hon har så ont ibland att hon bara gråter å gråter vilket skär i hjärtat mitt! Lilla snutta! Så idag har varit en bra magdag och jag hoppas att det håller i sig!
Det har varit en sån bra dag att efter våran långpromenad fortsatte hon att sova så jag hann städa ut julen och laga mat :)


(Här är Melissa ca 1,5 vecka <3)

Imorgon ska vi iväg på återträff med alla i föräldragruppen! Det ska bli så kul att se vad alla fick och få höra hur det gick å så. Spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0