Mys onsdag ♥

Idag ska jag äntligen få träffa Jenny & Elin! Det är svårt att få till våra fikamys, Jenny jobbar skift och Elin i stockholm.. Så att få till det är knepigt! Men idag ♥ idag är det fikamys på hög nivå i uppsala :)

Sen har jag kommit in i en tröttperiod igen. Jag kan somna när som helst.. När jag kommer hem från jobbet lagar jag mat och sen sover jag! Bebis tar all min energi! Men nu är det bara 6 veckor kvar (om man inte går över två veckor dvs) Men det ska vi väl inte Pyret!

Måste passa på att säga GRATTIS till Linnea som har fått en liten flicka!

Kommentarer
Postat av: Elin "Pyre-fan nr. ETT"

Åååååh det va verkligen massa mys :) Love you snutta!!!

2010-10-21 @ 13:49:02
Postat av: Johanna (Bloggföreståndarinnan)

Love you too!

2010-10-26 @ 12:35:52
URL: http:///mydaymyworldmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0