Helgen ♥

I fredags åkte vi hem till min bror och hans familj på lite mat, jätte mycket mys! (Åh god mat var det också=) Sen kom våra gamla skolkataloger fram..hahahaha vi hade så kul.. så man såg ut!
När vi kom hem tittade vi klart på Idol och sen sov jag gott..

I lördags var vi runt på Gränby ett tag, baby behövde nya inomhus fotbollsskor bland annat.. När vi väl var hemma igen vilade jag i 2 sköna timmar =) Sen var det bara att palla sig upp och städa, baka pizza och invänta gästerna.. vi skulle ha spelkväll men det kom aldrig fram något spel.. vi pratade hela kvällen och långt in på små timmarna! Mys ♥
Jag, Jenny & Elin planerade in en roadtrip som går av stapeln söndagen den 31 okt *jippie* Säger inte vart vi ska, det får ni se senare =)

I söndags tog vi det lungt, vi åkte hem till baby´s föräldrar på lunch. Hans bror kom också dit så vi spelade kort hela dagen.. När vi kom hem hamnade vi i soffan båda två och där stannade vi tills det var dags för sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0