Sovit i en torktumlare?

Vaknade imorse och det känns verkligen som om jag sovit i en torktumlare hela natten.. Dessutom tror jag att jag håller på att bli förkyld! Verkligen inte vad jag vill såhär en vecka innan jag ha BF! Hoppas verkligen att det beror på dålig sömn..
Skulle ha träffat underbara Erica idag men det är inget jag orkar så det blir soffan hela dagen för mig.. dock insåg jag att jag måste ta mig till affären då toalettpappret snart är slut, det går inte när man springer på toa varje halvtimme! *Bara tanken av att gå ut fryser jag ihjäl*

Igår var jag till barnmorskan för en rutinkontroll, allt så fantastiskt bra ut.. alla tester visade negativt (socker, ketoner osv). Det har varit så nu dom senaste två besöken och det beror nog på att jag slutat jobba. Min kropp reagerade på att jag inte tog det lungt. Så vare sig man har ett "hårt" jobb eller ett "lättare" jobb behöver man vila innan förlossningen, jag förstår inte försäkringskassan krav för att få havandeskapspenning!

Nu ska jag vila en stund innan jag tar mig ut..

Hoppas ni får en underbar Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0