Myshelg

Vilken mysig & underbar helg jag har haft..
I fredags kom baby och hämta mig efter jobbet, sen åkte vi till Dragon palace och åt kinabuffé. Jätte mycket mys <3 När vi kom hem tittade Jenny förbi innan hon skulle till jobbet, så mysigt att bara prata lite..om allt och inget!

I går (lördag) åkte Erica, Isa & jag till stockholm..tjejmiddag hos Becca var målet men innan gick vi runt i stan och kollade in vägen Victoria & Daniel skulle åka efter vigseln men det var så mycket folk att vi gick och åt lunch, mötte upp Anne och tog oss hem till Becca. Bröllopet på tv:n, massa god mat, vin/cola och underbara tjejer, om man lägger ihop allt blir det en massa tjatter och en heldel goa skratt! Tack för en fantastisk kväll Becca <3

Idag har jag bara varit hemma och städat, dansat och sjungit då baby hade fotbollsmatch..
Nu sitter jag här och tittar på This is it, såg den i Thailand men den är värd att se igen.. snart är det dags för sängen..


Jag v 17




Gooood mat


 Love you girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0