Mycket har hänt..mycket kommer att hända

Nu var det länge sen jag skrev..och mycket har hänt..
Vi två ska äntligen bli vi tre ♥
Resan dit har varit lång, jobbig och slitsam..men helt klart värt det! Nu längtar vi så himla mycket till 7 december då pyret är beräknad! Jag är nu i v 16 och mår fortfarande illa på morgonen.. trodde att det skulle gå över vid v 12 som det brukar men nej nej.. med min tur så kommer jag väl må pyton hela graviditeten! Men det är smällar man får ta =)
Jag har haft turen att se pyret redan, två gånger dessutom men nu ser vi fram emot 8 juli då baby ska få se pyret för första gången ♥ Det är dessutom på hans födelsedag..kan man få en bättre födelsedagspresent?!






Kommentarer
Postat av: charlotte törnblom

Hej gumman.Vad kul att du ska bli mamma.Önskar dig lycka till på vägen dit.Nu är väl Kerstin o Anders glada när de ska bli mormor o morfar också. Kram Charlotte

2010-06-14 @ 11:43:52
Postat av: Emma från kören;)

Grattis till bebisen!!!!!! Det kommer gå jätte bra:) jag ska ha min efterlängtade bebis 16aug. Min väg var oxå lång med många tårar å besvikelser, men nu ÄNTLIGEN!!! Det var visst inte så lätt å självklart att skaffa en liten! Du är värd detta:) så nu måste vi ju träffas med våra små under i vinter. Ta hand om dej! (jag kräktes fram till v18, sen blev det bra, så snart över för dej med förhoppningsvis;) massa kramar

2010-06-14 @ 12:10:46
Postat av: Lise

Hej!



Suuuuper-kul att ni ska få barn, hoppas allting går bra och att du snart mår bättre =)



Kramar Lise

2010-06-14 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0