Barnvagnen!

Förra helgen åkte jag och en vän till Fagersta för att köpa en barnvagn! Lite tokigt kanske eftersom jag bara var i v 16 då.. men å andra sidan hittade jag den på blocket så himla otroligt billig!

Det är en Emmaljunga Edge duo (precis vad jag ville ha) från 06.





Vi fick;
Liggdel
Sittdel
Åkpåse
Regnskydd
Myggnät
Skötväska
Nytt överdrag till sittdelen (oanvänd)
2 Täcken
2 Kuddar
3 Vita underlakan
Påslakan sett

Allt detta för 2200 kr! Den har inte en fläck och ser helt oanvänd ut!
Längtar så himla mycket efter pyret nu!


Kommentarer
Postat av: Emma (kören)

Jätte fin barnvagn! Det spelar ingen roll om du skulle vara i vecka 5 å köpa vagn. Ibland behöver man köpa lite till bebben för att förstå att det är på riktigt! Tiden går fort, snart ligger lill-skrutten å snusar i vagnen:) Hoppas illamåendet gått över. Kramar

2010-06-21 @ 23:17:49
Postat av: Johanna

Hej Emma!!

Vad kul att du tittar in =) Och snart är det väl dags för eran skrutt att komma ut! Hur mår du?

Visst är det så..man behöver något för att faktiskt förstå. Och som du säger tiden går jätte fort. v 12 trodde jag aldrig skulle komma men efter det har det gått super snabbt!

Nja.. illamåendet är kvar men bättre! Hoppas vi ses snart! Kram!

2010-06-22 @ 11:50:12
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0