Veckan..?

Den här veckan har varit så konstig..i tisdags var jag till Stockholm på ett läkarbesök..det var helt oklart, när jag kom ut kände jag mig upp & ner, omskakad och dessutom stampad på.. Besöket blev inte som jag hade väntat mig..eller nja lite men ändå inte, ville så att det skulle vara tvärtom.. jag vet att jag pratar lite kryptiskt kanske men så får det va..

Onsdag & torsdag hände inget annat än jobb & spinning =) Det var så skönt på träningen, rensa huvudet & bara tänka på ingenting.. benen nästan bara vek sig efterråt =P Sköööönt!

Idag ska vi hem till Mamma & Pappa och äta kräftor, även mina brorsor med frun/flickvännen och lilla Elias kommer! Det var ett tag sen vi (hela familjen) träffas och bara myst..annars är det alltid släkt med i bilden.. Mati möter upp mig efter jobbet och vi tar bussen ut så Mati kan ta en öl eller två med pappa..
Kanske kommer lite bilder senare ikväll, har skaffat batterier till kameran *Weee*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0